- Ihneď po zistení škody (najneskôr nasledujúci pracovný deň od doručenia tovaru), je potrebné túto škodu nahlásiť spoločnosti SPS.
- Pre viac informácií môžete zavolať SPS na telefónne číslo + 421-2-16877 alebo napísať mail s číslom zásielky a s pridanými fotografiami na ecs@sps-sro.sk.
- Následne je nutné kontaktovať nás prostredníctvom kontaktného formulára. O ďalšom postupe vás budeme informovať čo najskôr.
Dopravná spoločnosť Slovenská pošta
- Ihneď po zistení škody (najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky), je potreba túto škodu nahlásiť spoločnosti Slovenská pošta.
- Nahlásenie vykonáte zavolaním na telefónne číslo 0850 122 413 , v pracovných dňoch od 8:00 do 17:00 hod. alebo osobne na najbližšej pobočke Slovenskej pošty alebo elektronicky prostredníctvom eReklamačného listu, ktorý je dostupný na www.posta.sk (do okienka vyhľadávača na stránke stačí napísať: podať reklamáciu).
- Následne je nutné kontaktovať nás prostredníctvom kontaktného formulára. O ďalšom postupe vás budeme informovať čo najskôr.
- Ihneď po zistení škody (najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky), je potreba túto škodu nahlásiť spoločnosti Packeta.
- Ohlásenie problému so zásielkou je možné zaslaním mailu s číslom objednávky a fotkami poškodeného tovaru na adresu reklamacie@packeta.sk. Pre viac informácií môžete kontaktovať zákaznícku linku na telefónnom čísle +421 2/212 011 35, pracovných dňoch od 8:00 do 18:00 hod.
- Následne je nutné kontaktovať nás prostredníctvom kontaktného formulára. O ďalšom postupe vás budeme informovať čo najskôr.
Packeta domov / Packeta osobný ober
V prípade, že pri pravzatí tovaru je zásielka viditeľne poškodená, potom zásielku preveznite s "výhradou" a zapíšte poškodenie do prepravných dokladov dopravcu. V ideálnom prípade s dopravcom rovno spíšte škodový protokol a zaobstarajte fotodokumentáciu balenia aj poškodeného tovaru. Poškodenie zásielky alebo tovaru nám ihneď nahláste a priložte zaobstarané fotografie. Pokiaľ zistíte poškodenie tovaru až po rozbalení zásielky, potom je opäť nutné zaobstarať fotodokumentáciu poškodeného tovaru aj prepravného obalu a hneď nám nahlásiť škodu, aby sme mali možnosť prepravu tovaru reklamovať a uplatniť škodu u prepravcu. Táto reklamácia sa musí uplatniť do 7 pracovných dní od doručenia zásielky, preto prosím skontrolujte zásielku ihneď po prevzatí a prípadné poškodenie nám bez zbytočných odkladov oznámte.