Doprava zadarmo od 20 €

60 dní na vrátenie

12 rokov na slovenskom trhu

+421 2 33 456 870

Ušetrite so zľavou 12 %. Platí do nedele. Kód: TA155SK

KopírovaťSkopírované

Zásielka prišla poškodená - ako postupovať?

Tatiana

Doba čítania 3 min
O nákupe

Čo robiť, ak tovar nedorazil v poriadku?

V prípade ľahkej deformovanosti alebo poškodenia vonkajšieho obalu nemajte obavy zásielku prevziať. Vo väčšine prípadov je totiž zásielka úplne nepoškodená a v poriadku - neprevzatie takejto zásielky mnohokrát znamená zbytočné predĺženie dodacej lehoty. Dôležité však je zásielku prevziať s výhradou tak, aby mal vodič zaznamenané, že zásielka mala poškodený obal.

Akonáhle zákazník, po obdržaní a rozbalení svojho balíka zistí, že je nejaký tovar rozbitý, puknutý alebo inak poškodený, je nutné ihneď nahlásiť škodu príslušnej prepravnej službe, prostredníctvom ktorej bola zásielka zákazníkovi doručená. Poškodenú zásielku je taktiež potrebné ihneď nafotiť. Je nutné vyfotiť prepravný štítok, obal (s detailom poškodenia), výstelku a poškodený tovar. Na uplatnenie reklamácie u prepravcov sú fotografie nevyhnutnou súčasťou, bez nich bude reklamácia zamietnutá. Taktiež je dôležité si do ukončenia reklamačného konania ponechať obal, výstelku a poškodený/zničený tovar, ktoré budú využité ako dôkazný materiál na uplatnenie škody u dopravcu.

Dôležité je skontrolovať obsah a kompletnosť zásielky. V prípade, že je zásielka nekompletná, je nutné nám túto informáciu nahlásiť najneskôr do 2 dní od prevzatia zásielky.

Všetky tieto informácie (nekompletnosť, poškodenie + fotografie) nám zašlite cez kontaktné formuláre. Na neskoršie reklamácie nebudeme brať ohľad.
 
 

Kuriér SPS(UPS)
  • Ihneď po zistení škody (najneskôr nasledujúci pracovný deň od doručenia tovaru), je potrebné túto škodu nahlásiť spoločnosti SPS.
  • Pre viac informácií môžete zavolať SPS na telefónne číslo + 421-2-16877 alebo napísať mail s číslom zásielky a  s pridanými fotografiami na ecs@sps-sro.sk.
  • Následne je nutné kontaktovať nás prostredníctvom kontaktného formulára. O ďalšom postupe vás budeme informovať čo najskôr.

Dopravná spoločnosť Slovenská pošta
  • Ihneď po zistení škody (najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky), je potreba túto škodu nahlásiť spoločnosti Slovenská pošta.
  • Nahlásenie vykonáte zavolaním na telefónne číslo 0850 122 413 , v pracovných dňoch od 8:00 do 17:00 hod. alebo osobne na najbližšej pobočke Slovenskej pošty alebo elektronicky prostredníctvom eReklamačného listu, ktorý je dostupný na www.posta.sk (do okienka vyhľadávača na stránke stačí napísať: podať reklamáciu).
  • Následne je nutné kontaktovať nás prostredníctvom kontaktného formulára. O ďalšom postupe vás budeme informovať čo najskôr. 


  • Packeta domov / Packeta osobný ober
  • Ihneď po zistení škody (najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky), je potreba túto škodu nahlásiť spoločnosti Packeta.
  • Ohlásenie problému so zásielkou je možné zaslaním mailu s číslom objednávky a fotkami poškodeného tovaru na adresu reklamacie@packeta.sk. Pre viac informácií môžete kontaktovať zákaznícku linku na telefónnom čísle +421 2/212 011 35, pracovných dňoch od 8:00 do 18:00 hod.
  • Následne je nutné kontaktovať nás prostredníctvom kontaktného formulára. O ďalšom postupe vás budeme informovať čo najskôr.


Paletová doprava
V prípade, že pri pravzatí tovaru je zásielka viditeľne poškodená, potom zásielku preveznite s "výhradou" a zapíšte poškodenie do prepravných dokladov dopravcu. V ideálnom prípade s dopravcom rovno spíšte škodový protokol a zaobstarajte fotodokumentáciu balenia aj poškodeného tovaru. Poškodenie zásielky alebo tovaru nám ihneď nahláste a priložte zaobstarané fotografie. Pokiaľ zistíte poškodenie tovaru až po rozbalení zásielky, potom je opäť nutné zaobstarať fotodokumentáciu poškodeného tovaru aj prepravného obalu a hneď nám nahlásiť škodu, aby sme mali možnosť prepravu tovaru reklamovať a uplatniť škodu u prepravcu. Táto reklamácia sa musí uplatniť do 7 pracovných dní od doručenia zásielky, preto prosím skontrolujte zásielku ihneď po prevzatí a prípadné poškodenie nám bez zbytočných odkladov oznámte.

Autor článku:

Tatiana
Tatiana Špecialista zákazníckeho servisu

Tatiana nie je len špecialistkou zákazníckeho servisu, ale tiež fanúšikom moderného LED osvetlenia. Vo svojich článkoch vám poradí ako ušetriť elektrinu alebo ako správne vybrať žiarovku. Tiež vám poskytne množstvo tipov ako dokonale osvetliť váš dom aj záhradu.