Na sklade máme 560 000 svietidielDopravu máte zadarmo od 20 €Darček zadarmo od 100 €

0233 456 870 , Po-Pia do 20:00 hod

0
Obľúbené produkty:
0

Nemáte žiadne obľúbené produkty.

Levy banner
Pravý banner
Kategórie

Zásielka prišla poškodená - ako postupovať?

Dátum: 22.5.2017

Čo robiť, ak tovar nedorazil v poriadku?

Pokiaľ zákazník po obdržaní a rozbalení svojho balíka zistí, že je niektoré svietidlo rozbité, prasknuté alebo inak poškodené, je nutné ihneď nahlásiť škodu príslušnej prepravnej službe (alebo spoločnosti....), prostredníctvom ktorej bola zásielka zákazníkovi doručená.
 
Dôležité je tiež skontrolovať obsah a to či je zásielka kompletná. V prípade, že je zásielka nekompletná, je nutné nám túto informáciu nahlásiť najneskôr do 3 dní od prevzatia zásielky a to prostredníctvom kontaktného formulára. Na neskoršiu reklamáciu nebudeme brať ohľad. 
 
 
Kurier UPS
  • Ihneď po zistení škody (najneskôr však do 3 pracovných dní od prevzatia zásielky), je potrebné túto škodu nahlásiť spoločnosti UPS.
  • Nahlásenie vykonáte zavolaním na telefénne číslo + 421-2-16877
  • Následne je nutné kontaktovať nás prostredníctvom kontaktného formulára. O ďalšom postupe vás budeme informovať čo najskôr.

Dopravná spoločnosť Slovenská pošta
  • Ihneď po zistení škody (najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky), je potreba túto škodu nahlásiť spoločnosti Slovenská pošta.
  • Nahlásenie vykonáte zavolaním na telefónne číslo 0800 122 413, osobne na najbližšej pobočke Slovenskej pošty alebo elektronicky prostredníctvom eReklamačného listu, ktorý je dostupný na www.posta.sk
  • Následne je nutné kontaktovať nás prostredníctvom kontaktného formulára. O ďalšom postupe vás budeme informovať čo najskôr. 

Copyright © 1990 – 2018 Svet-svietidiel.sk