Na sklade máme 560 000 svietidielDopravu máte zadarmo od 15 €Predĺžená záruka na 3 roky

0233 456 870 , Po-Pia do 20:00 hod

0
Obľúbené produkty:
0

Nemáte žiadne obľúbené produkty.

Levy banner
Pravý banner
Kategórie

Ako postupovať pri reklamácii tovaru

Dátum: 22.5.2017

Pokiaľ Vám tovar prišiel už nefunkčný, alebo prestal fungovať až v priebehu používania, určite nám dajte vedieť pomocou reklamačného formulára

Reklamačný formulár môžete využiť, ak vám tovar už prišiel nefunkčný, alebo ak prestal fungovať počas bežného používania.
U tovaru nakúpeného prostredníctvom internetového obchodu, má zákazník (spotrebiteľ) do 2 rokov od doručenia tovaru, nárok na jeho reklamáciu. U niektorých produktov môže byť táto lehota v rozmedzí od 3 do 5 rokov. Táto skutočnosť je uvedená vždy pri každom produkte jednotlivo alebo je stanovená v obchodných podmienkach. Na aké chyby sa reklamácia vzťahuje sa môžete dočítať v reklamačnom poriadku.

Ako postupovať, v prípade, že chcete reklamovať tovar:

  • Stiahnite si reklamačný formulár TU. Formulár vytlačte a vyplňte.
  • Vyplnený a vytlačený formulár vložte do balíka, v ktorom nám vraciate tovar.
  • Zašlite ho iba prostredníctvom Slovenskej pošty. Neposielajte ho prosím na dobierku!
  • Balíček nám zašlite na adresu: 
 
Svet-svietidiel.sk
Poste restante
Vlastenecké námestie 3322/4
850 00 Bratislava – Petržalka
 
 
Pokiaľ máte k reklamácii akékoľvek otázky, využite prosím náš kontaktný formulár. Po zaslaní otázky Vám na e-mail príde kópia s vašou otázkou. V e-maile bude tiež uvedené pridelené číslo vašej otázky (na obrázku nižšie, je číslo označené červeno). Pre urýchlenie vybavenia reklamácie pripíšte prosím toto číslo kamkoľvek do reklamačného formulára
 
 

Copyright © 1992 – 2018 Donoci, s.r.o.