Pri tovare zakúpenom prostredníctvom internetového obchodu má zákazník (spotrebiteľ) do 2 rokov od doručenia tovaru nárok na jeho reklamáciu. Pri niektorých produktoch môže byť táto lehota v rozmedzí od 3 do 5 rokov. Táto skutočnosť je uvedená vždy pri každom produkte jednotlivo alebo je stanovená v obchodných podmienkach. Na aké chyby sa reklamácia vzťahuje sa môžete dočítať v reklamačnom poriadku.
Ako postupovať, v prípade, že chcete reklamovať tovar:
- Stiahnite si reklamačný formulár TU. Formulár vytlačte a vyplňte.
- Vyplnený a vytlačený formulár vložte do balíka, v ktorom nám vraciate tovar. Ak nám vraciate viac balíčkov, vložte formulár do každého z nich.
- Zašlite ho iba prostredníctvom Slovenskej pošty ako BALÍK NA POŠTU. Neposielajte ho prosím na dobierku!
- Pred odoslaním svietidla na reklamáciu nás prosím kontaktujte pomocou online formulára na našich internetových stránkach, ďakujeme.
- Balíček nám zašlite na adresu:
