Garantujeme vám najnižšie ceny! Ak rovnaký produkt nájdete niekde lacnejšie, dostanete ho od nás ešte lacnejšie! viac informacií

volajte 0233 456 870 až do 20:00 hod

0
Obľúbené produkty:
0

Nemáte žiadne obľúbené produkty.

Levy banner
Pravý banner
Kategórie

Časté otázky a odpovede

Dátum: 11.1.2016

Potřebujete se zeptat na informace ohledně objednávky nebo zboží? Zajímá vás doprava a platba? Nebo snad reklamace? Zkuste si pročíst nejčastější dotazy a odpovědi.

OBJEDNÁVKY

Sú uvedené termíny dostupnosti tovaru záväzné?
Termíny dodania na stránkach sú len orientačné. Záleží na možnostiach jednotlivých výrobcov. Väčšinou je tovar v uvedenom termíne k dispozícii. Ak tomu tak nie je a vyskytne sa nejaký problém s dodávkou svietidiel, v tom prípade je zákazník ihneď informovaný.
Možno ku svietidlám dodatočne objednať náhradné sklo, prípadne náhradný diel?
Výrobca u väčšiny svietidiel ponúka možnosť zakúpiť náhradné sklá. O dostupnosti náhradných skiel, prípadne náhradných dielov a ich cene sa dozviete na kontaktných telefónnych číslach alebo emailových adresách.
Ako dlho trvá doba expedície?
Akonáhle je tovar odovzdaný dopravnej službe GLS, následne na to je tovar zákazníkovi doručený do 2 dní od expedície.
Môžem si tovar doobjednať, ak som objednávku už odoslal?
Ak je vaša objednávka už odoslaná, môžete nás telefonicky alebo vyplnením kontaktného formulára kontaktovať a tovar vám do objednávky pridáme, v prípade ak už nebol vyexpedovaný.

TOVAR

Môže sa tovar vrátiť, ak mi nevyhovuje?
Áno, tovar môžete vrátiť do 14 dní od prevzatia zásielky. Vrátený tovar musí byť nepoškodený, nepoužitý a v originálnom balení.
Na akú dobu je poskytovaná záruka na svietidlá?
Na svietidlá sa štandardne poskytuje záruka 2 roky.
Môžete mi zaslať tlačený katalóg a cenník vášho tovaru?
Kompletný tovar a ich aktuálne ceny sú uvedené na našich internetových stránkach. V katalógu je iba tretina ponúkaných svietidiel.
Akú svietivosť majú úsporné žiarovky oproti klasickým žiarovkám?
Svietivosť úspornej žiarovky je päť krát silnejšia oproti klasickým žiarovkám. Napríklad: úsporná žiarovka 10W = klasickej žiarovke 50W.

DOPRAVA

Akým spôsobom je zabezpečená doprava?
Svietidlá zasielame dopravnou službou DHL.
Čo keď nebudem v čase dodania zastihnuteľný?
Prepravca pred dodaním zásielky zákazníka vopred informuje. Ak zákazníka nezastihne, pokus o doručenie opakuje nasledujúci deň.
Je možné sa dohodnúť na dátum / čas, kedy chcem tovar doručiť?
Áno, stačí svoje požiadavky uviesť do poznámky k objednávke, ktoré budú následne odovzdané prepravcovi.

PLATBY

Aké spôsoby platieb môžem využiť?
Tovar zasielame nielen na dobierku, ale objednávky je možné zaplatiť aj bankovým prevodom poprípade online kartou.
Kedy mi dorazia podklady k platbe, ak som si vybral platbu vopred?
Akonáhle vašu objednávku príjmeme a spracujeme, ihneď Vám vystavíme zálohovú faktúru s pokynmi pre platbu.Tieto pokyny vám zašleme na vami zadaný e-mail, ktorý ste zadali v objednávke. V prípade objednávky cez víkend alebo počas sviatkov, budú podklady k platbe zaslané nasledujúci pracovný deň.
Ako môžem zistiť, či moje peniaze dorazili na váš účet?
Po zaplatení vám príde e-mailom stav Vašej objednávky, ktorý sa zmení na zaplatené.
Ak sa platba online kartou nepodarí, ako mám postupovať?
Následne na to je vhodné nás kontaktovať telefonicky alebo e-mailom. Platbu možno zmeniť na zaslanie na dobierku alebo zaplatiť tovar vopred bankovým prevodom .

REKLAMÁCIE

Kam môžem nahlásiť reklamáciu a kde zistím stav svojej reklamácie?
Reklamácie môžete hlásiť telefonicky na reklamačné oddelenie,alebo vyplnením formulára, ktoré nájdete v sekcii kontakt, kde sa následne môžete informovať na stav svojej reklamácie. (kontaktný formulár, 0233 456 870)
Čo všetko je potrebné s tovarom poslať, ak vám tovar budem posielať z dôvodu reklamácie?
Je nutné k reklamovanému tovaru poslať kópiu faktúry + sprievodný list (z akého dôvodu svietidlo reklamujete).
Pri prevzatí zásielky bolo zistené poškodenia tovaru, ako mám postupovať?
Ihneď po rozbalení poškodenej zásielky je nutné nahlásiť škodu prepravcovi. Všetky pokyny pre reklamáciu poškodeného tovaru sú uvedené na doručenom balíku.
Ako dlho trvá reklamácia tovaru?
Naši pracovníci robia všetko preto, aby bola reklamácia ku všetkej spokojnosti zákazníka vybavená v čo najkratšom termíne. Na vybavenie reklamácie je zo zákona poskytnuté 30 dní.
Chcem reklamovať tovar na vašej predajni, čo všetko musím mať so sebou?
Je potrebné mať so sebou reklamovaný tovar, faktúru, alebo pokladničný doklad.  
Bude svietidlo dostatočne zabalené pre prepravu?
Svietidlá sú balené a prebalované rôznymi výplňami. Kartóny sú tiež vypĺňané tak, aby k žiadnemu poškodeniu svietidiel nemohlo dôjsť.
Prečo sú niektoré svietidlá označené ako bazár?
Do bazárového tovaru sú zaraďované plne funkčné svietidlá, ktoré však môžu mať menšiu vadu na kráse. Niekedy môžu byť dodané bez originálnej krabice a niektoré bazárové svietidlá boli už vystavené vo vzorkovni. . 

© 2016 Svet-svietidiel.sk