Garantujeme vám najnižšie ceny! Ak rovnaký produkt nájdete niekde lacnejšie, dostanete ho od nás ešte lacnejšie! viac informacií

volajte 0233 456 870 až do 20:00 hod

0
Obľúbené produkty:
0

Nemáte žiadne obľúbené produkty.

Porovnať
Levy banner
Pravý banner
Kategórie

Časté otázky a odpovede

Dátum: 11.1.2016

Potřebujete se zeptat na informace ohledně objednávky nebo zboží? Zajímá vás doprava a platba? Nebo snad reklamace? Zkuste si pročíst nejčastější dotazy a odpovědi.

OBJEDNÁVKY

Sú uvedené termíny dostupnosti tovaru záväzné?
Uvedené termíny dodania sú iba orientačné. Záleží na možnostiach jednotlivých výrobcov. Väčšinou je tovar v uvedenom termíne k dispozícii a ak tomu tak nie je a vyskytne sa nejaký problém s dodávkou svietidiel, potom je zákazník ihneď informovaný.
Možno ku svietidlám dodatočne objednať náhradné sklo, prípadne náhradný diel?
Výrobca u väčšiny svietidiel ponúka možnosť zakúpiť náhradné sklá. O dostupnosti náhradných skiel, prípadne dielov a ich cene sa dozviete na kontaktných telefónnych číslach alebo emailových adresách.
Ako dlho trvá doba expedície?
Akonáhle je tovar odovzdaný dopravnej službe DHL, potom je tovar zákazníkovi doručený do 2 dní od expedície.
Môžem si tovar doobjednať, ak som objednávku už odoslal?
Ak je Vaša objednávka už odoslaná, môžete nás telefonicky alebo e-mailom kontaktovať a tovar vám do objednávky pridáme, ak už nebude vyexpedovanej.

TOVAR

Môže sa tovar vrátiť, ak mi nevyhovuje?
Áno, tovar môžete vrátiť do 14 dní od prevzatia zásielky. Vrátený tovar musí byť nepoškodený, nepoužitý av originálnej krabici.
Aká záruka je poskytovaná na svietidlá?
Na svietidlá sa štandardne poskytuje záruka 2 roky.
Môžete mi zaslať tlačený katalóg a cenník vášho tovaru?
Všetok tovar a ich aktuálne ceny sú uvedené na našich internetových stránkach. V katalógu je iba tretina ponúkaných svietidiel.
Akú svietivosť majú úsporné žiarovky oproti klasickým žiarovkám?
Svietivosť úsporné žiarovky je v prepočte krát päť, oproti klasickým žiarovkám. Napríklad: úsporná žiarovka 10W = klasickej žiarovke 50W.

DOPRAVA

Akú svietivosť majú úsporné žiarovky oproti klasickým žiarovkám?
Svietivosť úsporné žiarovky je v prepočte krát päť, oproti klasickým žiarovkám. Napríklad: úsporná žiarovka 10W = klasickej žiarovke 50W.
Akým spôsobom je zabezpečená doprava?
Svietidlá zasielame dopravnou službou DHL.
Čo keď nebudem v čase dodania zastihnuteľný?
DHL o dodanie zásielky zákazníka vopred informovať a ak ani tak, zákazníka nezastihne, pokus o doručenie opakuje nasledujúci deň.
Je možné sa dohodnúť na dátum / čas, kedy chcem tovar doručiť?
Áno, stačí svoje požiadavky uviesť do poznámky k objednávke, ktoré budú následne odovzdané prepravcovi.

PLATBY

Aké spôsoby platieb môžem využiť?
Tovar zasielame nielen na dobierku (u prepravcu DHL je možné platiť v hotovosti alebo kartou) ale objednávky je možné zaplatiť aj bankovým prevodom alebo online kartou.
Kedy mi dorazí údaje k platbe, ak som si vybral platbu vopred?
Akonáhle Vašu objednávku príjmeme a spracujeme ihneď Vám vystavíme zálohovú faktúru s pokynmi pre platbu, ktorá Vám bude zaslaná na email. V prípade objednávky cez víkend alebo počas sviatkov, budú pokyny k platbe zaslané nasledujúci všedný deň.
Ako môžem zistiť, či moje peniaze dorazili na váš účet?
Po zaplatení vám príde e-mailom stav Vašej objednávky, ktorý sa zmení na zaplatené.
Ak sa platba online kartou nepodarí, ako mám postupovať?
Potom je dobré nás buď telefonicky alebo emailom kontaktovať. Objednávku možno potom zmeniť na zaslanie na dobierku alebo zaplatiť tovar vopred na bankový účet.

REKLAMÁCIE

Kam môžem nahlásiť reklamáciu a kde zistím stav svojej reklamácie?
Reklamácie môžete hlásiť telefonicky alebo emailom na reklamačné oddelenie, ktoré nájdete v sekcii kontakt, kde sa následne môžete aj spýtať na stav svojej reklamácie. (reklamacie@svet-svietidiel.sk, 02 / 3345 6870)
Čo všetko je potrebné s tovarom poslať, ak vám tovar budem posielať z dôvodu reklamácie?
Je nutné k reklamovanému tovaru poslať kópiu faktúry + sprievodný list (z akého dôvodu svietidlo reklamujete).
Pri prevzatí zásielky bolo zistené poškodenia tovaru, ako mám postupovať?
Ihneď po rozbalení poškodenej zásielky je nutné nahlásiť škodu prepravcovi DHL. Všetky pokyny pre reklamáciu poškodeného tovaru sú uvedené na doručenom balíku.
Ako dlho trvá reklamácie tovaru?
Naši pracovníci robia všetko preto, aby bola reklamácia ku všetkej spokojnosti zákazníka vybavená v čo najkratšom termíne. Na vybavenie reklamácie je zo zákona poskytnuté 30 dní.
Chcem reklamovať tovarna vašej predajni, čo všetko musím mať so sebou?
Je potrebné mať so sebou reklamovaný tovar + faktúru či pokladničný doklad. 
Bude svietidlo dostatočne zabalený pre prepravu?
Svietidlá sú balené a probalována rôznymi výplňami a kartóny tak, aby k žiadnemu poškodeniu svietidiel nemohlo dôjsť.
Prečo sú niektoré svietidlá označené ako bazár?
Do bazarového tovaru sú zaraďované plne funkčné svietidlá, ktoré však môžu mať menšiu vadu na kráse. Niekedy môžu byť dodané bez originálnej krabice a niektoré bazarové svietidlá boli už vystavené vo vzorkovni. 

© 2016 Svet-svietidiel.sk