Levý banner
Pravý banner
MENU
0 0,00
Nakupte ešte za 20
a dopravu máte ZADARMO.
MENU

Časté otázky a odpovede

O nákupe

Potrebujete sa spýtať na informácie ohľadom objednávky alebo tovaru? Zaujíma vás doprava a platba? Alebo azda reklamácia? Skúste si prečítať najčastejšie otázky a odpovede.

OBJEDNÁVKY

Sú uvedené termíny dostupnosti tovaru záväzné?
Termíny dodania na stránkach sú len orientačné. Záleží od možností jednotlivých výrobcov. Väčšinou je tovar v uvedenom termíne k dispozícii. Ak tomu tak nie je a vyskytne sa nejaký problém s dodávkou svietidiel, v tom prípade je zákazník ihneď informovaný.
Možno ku svietidlám dodatočne objednať náhradné sklo, prípadne náhradný diel?
Výrobca u väčšiny svietidiel ponúka možnosť zakúpiť náhradné sklá. O dostupnosti náhradných skiel, prípadne náhradných dielov a ich cene sa dozviete na kontaktných telefónnych číslach alebo emailových adresách.
Ako dlho trvá doba expedície?
Hneď ako je tovar odovzdaný prepravnej službe DHL, je zákazníkovi doručený do 2 dní od expedície.
Môžem si tovar doobjednať, ak som objednávku už odoslal?
Ak je vaša objednávka už odoslaná, môžete nás telefonicky alebo e mailom kontaktovať a tovar vám do objednávky pridáme, ak ešte nebol vyexpedovaný.

TOVAR

Môže sa tovar vrátiť, ak mi nevyhovuje?
Áno, tovar môžete vrátiť do 60 dní od prevzatia zásielky. Vrátený tovar musí byť nepoškodený, nepoužitý a v originálnom balení.
Na akú dobu je poskytovaná záruka na svietidlá?
Na svietidlá poskytujeme záruku 3 roky, aj keď štandartne sú 2 roky. Záruka plati na všetky svietidlá okrem žiaroviek.
Môžete mi zaslať tlačený katalóg a cenník vášho tovaru?
Kompletný tovar a jeho aktuálne ceny sú uvedené na našich internetových stránkach. V katalógu je iba tretina ponúkaných svietidiel.
Akú svietivosť majú úsporné žiarovky oproti klasickým žiarovkám?
Svietivosť úspornej žiarovky je v prepočte päťnásobná oproti klasickým žiarovkám. Napríklad: 10W úsporná žiarovka = 50W klasická žiarovka.

DOPRAVA

Akým spôsobom je zabezpečená doprava?
Svietidlá zasielame prepravnou službou DHL, kuriér SPS (UPS), kuriér Slovenskej pošty, Packeta domov, Výdajne miesto Packeta .
Čo keď nebudem v čase dodania zastihnuteľný?
Všetci kuriéri o dodaní zásielky zákazníka vopred informujú a ak aj napriek tomu zákazníka nezastihnú, pokus o doručenie zopakujú nasledujúci deň.
Je možné sa dohodnúť sa na dátume / čase, kedy chcem, aby mi bol tovar doručený?
Áno, stačí svoje požiadavky uviesť do poznámky k objednávke, a tie budú následne odovzdané prepravcovi.

PLATBY

Aké spôsoby platieb môžem využiť?
Tovar zasielame nielen na dobierku (u každého prepravcu je možné platiť v hotovosti alebo kartou), ale objednávky je možné zaplatiť aj bankovým prevodom alebo online kartou.
Kedy dostanem údaje k platbe, ak som si vybral platbu vopred?
Hneď ako vašu objednávku prijmeme a spracujeme, vystavíme vám zálohovú faktúru s pokynmi na platbu, ktoré vám budú zaslané na email. V prípade objednávky cez víkend alebo počas sviatkov, budú pokyny k platbe zaslané nasledujúci pracovný deň.
Ako môžem zistiť, či moje peniaze dorazili na váš účet?
Po zaplatení vám príde e-mailom stav vašej objednávky, ktorý sa zmení na zaplatené.
Ak sa platba online kartou nepodarí, ako mám postupovať?
V tomto prípade je dobré nás buď telefonicky alebo emailom kontaktovať. Objednávku možno potom zmeniť na zaslanie na dobierku alebo tovar zaplatiť vopred na bankový účet.

REKLAMÁCIE

Kam môžem nahlásiť reklamáciu a kde zistím stav svojej reklamácie?
Reklamácie môžete hlásiť telefonicky na reklamačné oddelenie,alebo vyplnením formulára, ktoré nájdete v sekcii Reklamácia a vrátenie tovaru, v sekcii Kontakt sa následne môžete informovať na stav svojej reklamácie. (kontaktný formulár, 02 33 456 870)
Čo všetko je potrebné s tovarom poslať, ak vám tovar budem posielať z dôvodu reklamácie?
K reklamovanému tovaru je potrebné poslať kópiu faktúry + sprievodný list (z akého dôvodu svietidlo reklamujete).
Pri prevzatí zásielky bolo zistené poškodenia tovaru. Ako mám postupovať?
Ihneď po rozbalení poškodenej zásielky je nutné nahlásiť škodu prepravcovi DHL. Všetky pokyny na reklamáciu poškodeného tovaru sú uvedené na doručenom balíku.
Ako dlho trvá reklamácia tovaru?
Naši pracovníci robia všetko preto, aby bola reklamácia ku všetkej spokojnosti zákazníka vybavená v čo najkratšom termíne. Na vybavenie reklamácie je zo zákona poskytnutých 30 dní.
Tovar chcem reklamovať vo vašej predajni. Čo všetko musím mať so sebou?
Je potrebné mať so sebou reklamovaný tovar + faktúru, či pokladničný doklad.
Bude svietidlo dostatočne zabalené na prepravu?
Pri balení svietidiel dávame do voľného priestoru rôzne výplne a kartóny
tak, aby k žiadnemu poškodeniu svietidiel nemohlo dôjsť.
Prečo sú niektoré svietidlá označené ako bazár?
Do bazárového tovaru sú zaraďované plne funkčné
svietidlá, ktoré však môžu mať chybičku krásy.
Niekedy môžu byť dodané bez originálnej krabice a niektoré bazárové svietidlá boli vystavené vo vzorkovni.

Zľavy, novinky, inšpirácie

Prihláste sa k odberu newsletteru a nič vám neutečie.

Spýtajte sa na čokoľvek

Pavla

Poradím s výberom aj technickými zádrhelmi.

02 33 456 870(Po-Pia, 7-18:00 hod.)

Spýtajte sa
 
   
  
 
 

Copyright © 1994 – 2024 Donoci, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Info o spracovaní osobných údajov. i