Garantujeme vám najnižšie ceny! Ak rovnaký produkt nájdete niekde lacnejšie, dostanete ho od nás ešte lacnejšie! viac informacií

volajte 0233 456 870 až do 20:00 hod

0
Obľúbené produkty:
0

Nemáte žiadne obľúbené produkty.

Porovnať
Levy banner
Pravý banner
Kategórie

Ako postupovať

Dátum: 14.4.2016

Pri doručení zásielky je vždy najprv nutné ihneď balík rozbaliť a skontrolovať jeho obsah. (Prepravcovia nemajú povinnosť čakať na rozbalenie balíka.)

Čo robiť, keď príde zásielka poškodená?
Ak zákazník, po obdržaní a rozbalení svojho balíka zistí, že je niektoré svietidlo rozbité, prasknuté alebo inak poškodené, je nutné ihneď nahlásiť škodu príslušnej prepravnej službe, prostredníctvom ktorej bola zásielka zákazníkovi doručená.

DHL Express - prípadné škody je nutné nahlásiť najneskôr do 3 dní od prevzatia zásielky a to na telefónne číslo: +421 233 002 589. 

Čo robiť, ak dodaný tovar nesúhlasí s faktúrou? (doručených tovar, ktorý si zákazník neobjednal alebo v dodávke niečo chýba)
Kontaktujte nás na reklamacie@svet-svietidiel.sk, kde uveďte číslo objednávky spolu s popisom závady. Čo najskôr Vás bude náš pracovník kontaktovať o ďalšom postupe.

Čo robiť, ak bol tovar vyzdvihnutý osobne a následne až doma pri rozbalení je zistená porucha na tovar či nejaké iné poškodenie?
Kontaktujte nás na reklamacie@svet-svietidiel.sk, kde uveďte meno, dátum odobratia zásielky a typ tovaru. Čo najskôr Vás bude náš pracovník kontaktovať o ďalšom postupe a možnostiach.

Čo robiť, keď je svietidlo nefunkčné a zákazník ho chce reklamovať?
Pokiaľ chce zákazník reklamovať tovar kúpený v internetovom obchode SVET-SVIETIDIEL.SK, pošle e-mail na adresu reklamacie@svet-svietidiel.sk, v ktorom uvedie najmä typ výrobku, jeho kód, číslo faktúry alebo objednávky a popis závady. Vhodné je tiež aj priloženie fotografií dokumentujúcich závadu. Do dvoch pracovných dní bude zákazník kontaktovaný a budú mu poskytnuté informácie o ďalšom postupe vrátane adresy, kam zákazník zašle reklamovaný tovar.

RÝCHLA REKLAMÁCIA, VRÁTENIE ALEBO VÝMENA TOVARU
Nemáte čas spisovať dôvody pre vyššie uvedené situácie do emailu alebo je momentálne naša telefonická linka obsadená? Prajete si, aby sme sa o všetko postarali za vás? Využite jednoduchý reklamačný formulár pre kontakt s oddelením pre zákazníkov. Podľa našich časových možností sa Vám ozveme, najneskôr do 2 prac. dní a všetko spoločne vyriešime. 

© 2016 Svet-svietidiel.sk